Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bootcamp har fått en mästare på halsen, Bootchamp!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sett till källkoden gör programmet inget annat än att välja startskiva och starta om datorn. Helt enkelt lite snabbare än att gå in i Systeminställningar och göra samma sak.

Ursprungligen av Marcus K:

Sett till källkoden gör programmet inget annat än att välja startskiva och starta om datorn. Helt enkelt lite snabbare än att gå in i Systeminställningar och göra samma sak.

Men vänta lite nu.. Är det inte så att om man inte kan sånt som start skiva etc.. Så gör den processen av att starta sitt windows betydligt enklare också? Det var det som jag hajjade till på, att även om man inte är haj på system inställningarna så kan man med detta lilla program starta windows om man så är allergisk mot system inställningar:D

Jag tackar och bugar till utvecklaren - oftast det enkla som är svårt att göra men här var det inte svårt att göra men ingen har gjort det hittils ändå..., det hjälper användaren tänka mindre på hur man hanterar datorn och jobba /leka /skapa etc mer. Helt i sann mac anda. om du frågar mig. Hoppas det kommer snabb funktion på detta i leopard. Nån som har nån info om hur bootcamp aktivering går till i leopard?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-18 21:56

Jag använder en trigger i Quicksilver för samma sak, allt enligt ett tips från Macinstruct.

1
Bevaka tråden