Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

UNO uppdaterat till 1.5.2

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte bara tipsa om att UNO, som fixar till GUIet i OSX nu är uppdaterat till version 1.5.2.
Detta är underbara nyheter för oss som sjabblat bort våran UNO-installation efter att ha uppdaterat till 10.4.10.
Den tidigare versionen har inte kunnat installeras i 10.4.10, men det kan den här!

Finns att ladda ner på: http://www.macupdate.com/info.php/id/19384/uno

Är stöd för iTunes 7.3 fixat?

  • Medlem
  • 2007-07-16 11:47
Ursprungligen av ztaafen:

Är stöd för iTunes 7.3 fixat?

Ja.

Själv har jag tröttnat på UNO, då det finns en del småmissar*. Jag väntar på ett enhetligt utseende i Leoparden istället.

(Ical & Vienna ser inte så bra ut i UNO, "snurran" i Firefox ser inte helt kosher ut. Marginella företeelser förvisso).

Vad bra, då ska jag uppdatera iTunes nu. Har kört på 7.1.1 väldigt länge nu.

Snurran i Firefox ser lite konstig ut, ja (kanske beror lite på vad man kör för tema? jag kör iFox), men jag tycker inte att det gör något. iChat använder jag inte och Vienna vet jag inte vad det är.

Kör 1.5.2 och iTunes 7.3 nu. Skönt att det fungerar bra igen.

jag tycker att ical ser ok ut, vad är det som du tycker ser konstigt ut? jag kör iofs med UNO shade, det kanske är någon skillnad i det jämfört med "bara" UNO?

och jag har hellre en småkeff snurra i FF än den där hemska borstade metallen, huga!

1
Bevaka tråden