Svensktysk Applestore

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-07-08 00:16

Tydligen tror Applestore att alla som talar Svenska också talar tyska;) .http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/wo/StoreReentry.wo?family=AppleDisplays

Om de har tagit bort det när du tittar på länken så har jag klippt in det nedan:
...Cinema HD Display anslutning med dubbellänkad DVI. Alle MacBook Pro, 15" und 17" PowerBook G4 Systeme und alle Konfigurationen von Mac Pro und Power Mac G5 Computern verfügen über Dual-Link-Unterstützung. Die optionalen NVIDIA Quadro FX 4500 und ATI Radeon X1900 XT Grafikkarten für den Mac Pro erlauben sogar die Verwendung der ultimativen Anzeigefläche: zwei 30" Cinema HD Displays, die mehr als 8 Millionen Pixel bereitstellen.

Systemkrav

20-tums Cinema och 23-tums Cinema HD Display
- Mac Pro
- iMac mit Intel Core Duo (oder neuer)*

Hehe men de har ju lite småfel på sin sida. Har ju hänt mer än en gång att man klickat runt lite och helt plötsligt står det på danska... lite omacigt faktiskt

Har ni inte läst tyska i småskolan pågar?

Engelsk-tyskt?

Jag hittade ingen redan igångsatt om tvåspråkigt. Jag har tidigare haft samma problem och satte då in ett liknande inlägg men inget svar alls, då var det svenskt-holländskt, nu är det Engelskt-Tyskt.Se Bifogad. Medans det i ena fönstret är Engelska, så är det Tyska i det andra, i samma program. (Photoshop).

Någon med en bra lösning. Tack.

Kalle Silver.

Tvåspråkigt.

Ursäkta, Bifogade bilden kommer här.

Senast redigerat 2007-08-22 22:57

Holländska

Comic Life som låg i Macen när jag köpte den och då var på Engelska, har helt plötsligt bytt till Holländska. Så Photoshop pratar tyska, Comic Life Holländska. Man kan nog bli språklärare om det fortsätter så här. Det verkar vara ett knivigt problem. Eller,se bifogad.

Tack.

Senast redigerat 2007-08-22 22:57
1
Bevaka tråden