Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

! Löst !

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Utvecklarforumet Pellesoft.nu har en liten ibockningsbar ruta på varje tråd som trådkläckaren kan kryssa i när denne är tillfredställd med de svar som inkommit.

den iden tycker jag 99mac kunde planka. Det tror jag skulle uppmuntra många frågeställare att söka i arkivet innan bandbredden nedkämpas....

Senast redigerat 2004-04-25 11:06

Jag tycker fortfarande att det skulle vara fantastiskt finurligt om den som startade en tråd kunde modifiera rubriken i efterhand så allmogen lätt kan se om killen fortfarande behöver hjälp eller om man snabbt kan hitta en lösning på sitt problem i en viss tråd.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2003-10-28 10:38

Det beror väl lite på vad som är möjligt att göra med den programvaran, vBulletin som 99mac använder. Inget är omöjligt men ibland vill man inte ströva allt för långt bort från stigen (= standard). (Själv har jag ingen sådan kunskap om vBulletin.)

jag tycker fortfarande det vore en pangidé. Vad säger ni som kan V-bulletin, går det inte å få till en sån märkning? vore skitbra när man söker lösningar på problem...

Denna tanke har ju vart uppe fler gånger, att man ska kunna flagga en tråd så de syns att man fått ett tillfredställande svar på frågan.

Är ju en kanonidé om den går att införa.

Jag fattar inte vad den skulle tillföra.

Nån som inte orkar/kan/vill läsa trådar skulle alltså leta efter "bockar" för att vara tvärsäker på att problemet redan lösts innan trots allt ställer en ny fråga om samma sak, gärna tre trådar saamma dag, bara för att han inte orkar/kan/vill läsa det redan levererade svaret.

Känns lite som lagstiftning i allmänhet; Bra för det som sköter sig, men ointressant för buset

1
Bevaka tråden