Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Woz köade 4 timmar för iPhone

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Steve Wozniak är en skön snubbe, det vet vi redan. Han var lovad en gratis iPhone men valde ändå att köa i fyra timmar för att få köpa en i butik istället. Han var först av alla Santa Claras Apple-butik öppnade i fredags kväll. Kan tänka mig att det var en speciell upplevelse för personalen. AppleInsider har publicerat massa bilder från händelsen:

http://www.appleinsider.com/articles/07/06/30/woz_leads_charge_at_iphones_apple_store_valley_fair_debut_photos.html

-- Ett tips från http://www.99.se/tipsa/ --

Steve Wozniak är en cool man som betytt mycket för Apple och datorutvecklingen. Adla honom bums!

Tydligen dök Steve Jobs själv upp till Valley Fair-butiken senare...

Jäkligt sköna bilder. Vilken hysteri! Man kanske borde åkt över och varit där för upplevelsen.

Finns det inga bilder från Stevwe när han var i butiken?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-03 20:13
Ursprungligen av wunderbaren:

Finns det inga bilder från Stevwe när han var i butiken?

Finns video på youtube, kolla där.

Asch, Woz fick ju ställa sig först i kön, så det räknas inte riktigt.

Ursprungligen av ohennig:

Asch, Woz fick ju ställa sig först i kön, så det räknas inte riktigt.

Han var ju bara en av grundarna, men men

Ursprungligen av wunderbaren:

Han var ju bara en av grundarna, men men

Tänkte mest på det faktum att Jobs erbjöd honom en iPhone innan lanseringen, men att Woz tackade nej för att han ville köa som alla andra. Om han sen fick ställa sig längst fram blev det ju inte så mycket köa av.

Steve hade lovat honom en iPhone på lördagen, men han ville inte vänta så länge...

Jag kommer inte ihåg var jag såg bilderna av Steve Jobs vid butiken, men Andy Hertzfeld var där också...

Jobs var i Downtown Palo Alto, inte i Valley Fair.

Sant.

1
Bevaka tråden