Kullander.se - Tummen upp

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ville bara ge kullander.se tummen upp för en snabb leverans.

Beställde en MiniDrive M9-SATA FW400 + USB2 3.5" nu i tisdags kväll, ca 22:30.
Hämtar den här på ICA Maxi torsdag eftermiddag ca 17.30.

Kan knappast bli bättre

/manne

• Medlem
  • Vänersborg
  • 2007-06-28 21:04

Dom flesta webshop idag har insett att ska man sälja skall leveransen iväg samma dag.
Annars är du inte med i leken det är ett konkurens sätt idag.

Om du upptäckte detta nu kan jag bara säga att du gått miste om något tidigare.

Dustin, Komplett, Macoteket mfl mfl mfl kör alla med leverans dagen efter om du beställer före ett visst klockslag.

Ursprungligen av Rickard A:

Om du upptäckte detta nu kan jag bara säga att du gått miste om något tidigare.

Dustin, Komplett, Macoteket mfl mfl mfl kör alla med leverans dagen efter om du beställer före ett visst klockslag.

nej då. brukar beställa från dustinhome, webhallen, datorbutiken...
Jag ville bara ge kullander cred och jag har inte fått en sån snabb leverans tidigare, vare sig dustin eller webhallen.

Kul att en så trevlig återförsäljare som Kullander öppnat e-handel. Tycker absolut att du kan ge dem cred för snabb leveranstid!

Ursprungligen av Kristofer:

Kul att en så trevlig återförsäljare som Kullander öppnat e-handel. Tycker absolut att du kan ge dem cred för snabb leveranstid!

Yes, ville bara skapa det här inlägget och ge dom cred.

Det borde kanske finnas en avdelning för återförsäljare eller olika e-handel där man kan ge ris och ros så som tex prisjakt har här på 99.se men mer inriktat mot mac. men det kanske inte finns så många

Vi beställde en Macbook Pro från Kullander igår, vilken också levererades på en dag. Snabbt och smidigt, tillmötesgående personal. Tummen upp!

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-07-10 14:31

Får också passa på att credda Kullander & Kullander.
För deras fantastiska kompetens -modell hardcore memtalk- som jag blev varse om när jag kom för att hämta min MBP igår. Synd man inte bor i Malmö då hade det blivit min 'default-butik'

Det skulle väl vara det enda positiva med staden
Skånska flickor oxå då. Ngt med dialekten hos flickorna
Grabbarna kan dra... hehe

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-07-10 19:10

Du e go du Manne

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-12 13:40

Kullander är helt klart en av Sveriges bästa Mac-återförsäljare. Dock toppar de nog även som den Mac-återförsäljare med fulast namn.

Kan bara hålla med. Kalas support!

Kan inte någon digga en diskussion jag startat?

1
Bevaka tråden