Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill ha feedback

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2007-06-13 06:28

www.joakimljunggrenracing.com

Vad tycker ni om sidan? Det som inte är klart är press/kontakt.. ska nog inte vara i pop-up fönster när det är klart. Men får vara så, så länge.

/Daniel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-13 08:11

Jag tycker det ser bra ut. Lättläst och snabbnavigerat. Lite småplock kanske - ligger ett "br>" längst ner till vänster på förstasidan, borde nog försvinna Sen tycker jag att bild/film sidan ska fälla ut sig själv från första början. Jag upplevde just den delen lite som "men jag klickade ju precis på bilder och filmer, måste jag klicka på dem igen?".

Sen kanske du borde ha någon anna färg en den bakgrundsgrå öven innanför de vita ramarna? Det ser lite mysko ut. Men det är nog en smaksak

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2007-06-13 09:31

Hoppsan.. det hade jag inte sett.. blev nog igår när jag var inne och ändrade lite
Ska ta bort det genast.. tack så mycket att du tog dig tid och tittade på sidan.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-06-15 17:40

Snygga sportbilder!

Snyggt!
Imponerad över bildkvalitén samtidigt som den går så snabbt att ladda.
Mina enda synounkter är samma som Zthee - bakgrunden till vita textbakgrunden och att inte filmer och bilder syns direkt

Du har nog rätt i att press inte ska komma i pop-up fönster De tycker väl lika illa om sådan som vi andra ...

Grattis till en snygg webbplats

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2007-06-16 00:41

Kul att ni gillar den.. har inte hunnit gjort några ändrar på sidan än.. men det kommer nog kanske i helgen.
Har funderat lite på det där med bakgrunden.. tanken är nog att göra om bakgrunden runt om sidan till någon toning från toppen har jag tänkt.. får se vad det blir

Funderar på att göra kontakt-pop up sidan till en lightbox-effect istället.. vad tror ni om det?

  • Medlem
  • 2007-06-18 22:12

Sidan var nice! Men URL'en riktigt hemsk... www.ljunggren-racing.com, www.joakimljunggren.com eller nåt liknande (kortare, mer lättläst) hade varit mycket bättre i mina ögon Annars tummarna upp!

1
Bevaka tråden