"Enorm" efterfrågan på beg. Macar?!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag satte ut en annons på Blocket för att sälja min MacBook. Satte som vanligt priset lite högre än jag räknade med att få ut för den. På knappt 3 dagar kom över 20 svar och det kommer fortfarande mail!

Har aldrig tidigare varit med om något liknande. Tyvärr klantade jag till mig lite och har inte hunnit svara så snabbt men nu ser det ut som datorn blir såld imorgon.

Upplever ni andra som sålt samma sak?

• Medlem
  • 2007-06-10 20:22
Ursprungligen av Rickard A:

Jag satte ut en annons på Blocket för att sälja min MacBook. Satte som vanligt priset lite högre än jag räknade med att få ut för den. På knappt 3 dagar kom över 20 svar och det kommer fortfarande mail!

Har aldrig tidigare varit med om något liknande. Tyvärr klantade jag till mig lite och har inte hunnit svara så snabbt men nu ser det ut som datorn blir såld imorgon.

Upplever ni andra som sålt samma sak?

Jag fick tjugo mail på en gammal IKEA-soffa. De är tydligen också populära.

Ursprungligen av stfm:

Jag fick tjugo mail på en gammal IKEA-soffa. De är tydligen också populära.

Jag försöker sälja en synt och har inte fått några svar alls......

Mvh

Jo, Blocket och andra sälj-platser verkar vara poppis. Blev själv förvånad när jag la ut annons med lite smått och gott efter städning på vinden (inga datorprylar).

Hörde sedan i ett fikarum att det är så "himla kul" att handla på sådana platser och att folk köpte saker de aldrig skulle köpt annars. Inte vet jag men är glad för att både bli av med sakerna - utan att behöva slänga dem - och samtidigt få en slant.

Vi sålde en murad öppen spis på Blocket, det slår ni inte!

Blocket fungerar betydligt bättre än man kan tro. Jag har ju importerat en massa Xserve från USA och lyckas sälja huvuddelen via Blocket. Inte direkt den kanal man väntat sig

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-11 13:48

Vettiga syntar kan nog gå bättre på vendolin som dessutom kostar gratis.

Ursprungligen av tronman:

Vettiga syntar kan nog gå bättre på vendolin som dessutom kostar gratis.

Den är där också (sålde lite blandad utrustning) men det är nog ingen efterfrågan på den synten

Den är på 99musik med så det är nog så att ingen vill ha hårdvara längre....

Mvh

1
Bevaka tråden