Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmen i min MBP har lagt av!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skärmen flimrade till några gånger och sedan dess ser det ut som det gör när skärmen är inställd på lägsta ljusstyrkan (noll pluppar, alltså). Har lampan dött? Garanting gick ut för typ två veckor sedan. Väldigt surt!

Jag har haft så sketans mycket problem med mina bärbara macar. Som jag sagt förr: "Mac OS X just works? Not without working hardware!"

Jag har första generationens MBP/2.16GHz/2048MB RAM/256MB GRAM.

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-06-10 12:43

tyvärr har apple börjat få mycket roblem med sina bärbara, tror de börjar bli för stora och ska ha ut för mycket datorer på kort tid. jag fick min dator utbytt nyss och den nya hade också ett fel så den är oanvändbar. den ska kollas i morn. fixas de ite då ska apple verkligen få höra de, då ska jag ha en ny på stört, börjar bli riktigt less. snart har jag väl fått halva deras sortiment i kompensation, men nu måste jag bara ha en dator som funkar, finn inge annat alternativ än en mbp heller..

Prata med dem du köpt den av 2 veckor är kort tid förklara läget. De borde vara intresserade av att hjälpa dig.

Tack. Jag tänker ringa Apple imorgon - även om mina 90 dagar gick ut för länge sedan. Får väl börja samtalet med en diskussion om huruvida jag får fortsätta samtalet utan att betala 500:-...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-10 21:33

Hoppas det ordnar sig!

Tack - det hoppas jag också!

Nu fungerar skärmen igen - jag stoppade i Mac OS-DVD:n och klickade på "Install Mac OS and bundled software." Då kickade skärmen igång. Jag tror att det är dags för en ominstallation...

1
Bevaka tråden