Kontakta Apple Store går enbart via telefon?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allesammans,

Jag vet inte om jag är selektivt blind, men jag kan inte finna en endaste emailadress på Applestores webbsajt. Är det så att det inte är möjligt att kontakta detta stora it-företag via email? Ärendet gäller ett fel på datorn och huruvida garantin kommer täcka detta.

Jag hoppas det finns någon som kan hjälpa mig, för jag har sökt med ljus och lykta utan resultat.

Mvh,
ElakPistol

De använder enbart telefon då det är ett snabbare och personligare sätt att behandla frågorna.

Okej, är det telefonnumret på deras startsida man skall ringa, då? Och får man prata med någon svensktalande, eller behöver man vässa sin engelska när det gäller datortermer?:p

Ursprungligen av ElakPistol:

Okej, är det telefonnumret på deras startsida man skall ringa, då? Och får man prata med någon svensktalande, eller behöver man vässa sin engelska när det gäller datortermer?:p

Det är lite av ett lotteri; det kan vara en svensk-, dansk-, norsk-, eller engelskspråkig person. Personligen spelar det mig ingen roll, men lite konstigt är det.

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2007-06-12 10:24

Säkert bara för att cutta kötider.. Personligen hamnar jag hällre direkt hoss en engelskspråkig än att sitta och vänta på en svensk, desutom iaf på storen är det bara fråga efter en svensk talande om man saknar orken.

1
Bevaka tråden