Handla begagnade datorer på AppleStore Sverige

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis upptäckt att svenska apple store har börjat med begagnat försäljning. Dock finns det inga maskiner inne. Är det någon som sett maskiner till salu där eller är det bara ett bländverk?

Apple Store USA har börjat med det om Svenska ska börja med det vet jag inte. Så det kan vara därför som det finns på Svenska.

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-04 11:06

Kommer ihåg att en MacBook Pro var uppe på den svenska Refurbished Store för en liten stund, men den köptes tydligen väldigt snabbt.

Den svenska marknaden är väl helt enkelt för liten för att vi ska se samma mängd av datorer här som man gör i USA, och inte heller har vi ett nätverk av Apple Stores som ju tar in datorerna.

Har inte sett något alls, kollar nästan varje dag.
Apple UK har haft det länge och de har ett gäng maskiner varje dag.
De hade bara öppet på onsdagar förr.

Jag tyckte att svenska apple kunde starta det redan då (http://www.99.se/390667-post1.html)

Mvh

Apple USA har döpt om begagnatbutiken till Apple Outlet. Den heter fortfarande Renoveringsbutiken i Sverige. Personligen tycker jag Renoveringsbutiken är lite missvisande eftersom de även säljer sådant som är utgående.

jag vet att powerpc i lidköping har en hel del begagnade godbitar.
12" powerbook vart jag själv riktigt sugen på men har nog svårt att få hustrun att förstå
familjen oerhörda behov av en dator till

1
Bevaka tråden