Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var finns alla inlägg som man vet man läst/skrivit men som inte längre kan hittas?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har varit förhållandevis inaktiv på detta forum detta år, men försöker nu komma tillbaka, vilket inte är det minsta lätt... Hittar ingenting som jag vet finns, sökningar funkar ej, etc, etc.

Vad har hänt?

1. Om man söker så tar det en evinnerlig tid och nästan alla sökningar utmynnar med blank skärm (alltså inga träffar). Hur tusan söker man? [Använder senaste Safari.]

2. Var finns alla inlägg av icke-längre aktiverade medlemmar? Jag är helt hundra på att åtminstone 100 av mina egna gamla inlägg (under gammal användare) saknas. [Fast helt säker kan jag ju inte vara när söka längre...]

Hur går jag vidare? 99.se/mac känns numera tämligen värdelöst när jag inte längre kan hantera en tidigare perfekt sajt, sorry.

Det blev en del problem vid sammanslagningen till 99.se. Läs mer i den här tråden: Problem med felaktigt antal inlägg i profilerna

Ursprungligen av Lars Einarsson:

1. Om man söker så tar det en evinnerlig tid och nästan alla sökningar utmynnar med blank skärm (alltså inga träffar). Hur tusan söker man? [Använder senaste Safari.]

Vi hade en del problem med sökningen för någon vecka sedan i samband med en uppdatering av PHP som gav vita sidor, vi tilldelade mer minne till PHP och det löste de flesta problem med blanka sidor (trodde jag).

Vad sökte du på när det gick snett? Jag använde nyss sökfunktionen för att hitta dom där två trådarna att länka åt dig, och det fungerade både bra och snabbt.

1
Bevaka tråden