Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

STM Loft eller Alley till min macbook 13.3" (väska)?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har kollat runt bland väskor ett tag och hittade först STM Alley (grön) men när jag letade efter bästa pris så hittade jag även STM Loft (orange). Nu står jag i valet vilken jag ska välja och har beslutsångest. Någon som har erfarenhet av följande väskor? Vilken tycker ni verkar mest praktiskt (dom har ju lite olika placeringar på fack samt olika mått och form) och snyggast till min macbook 13.3".

Många väskor jag har hittat är antingen helt slimmade så att inte AC-adaptern får plats eller så är dom förstora och varför vilja släpa runt på en stor väska när man köpt en liten dator? Vill heller inte ha en väska som ser ut som en klassisk datorväska.

Här finns båda väskorna:
http://www.radtech.us/Products/ShoulderBags.aspx

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-10 22:38

Har en STM Alley själv för min 15" Macbook pro, mycket nöjd.

Enda klagomålet möjligvis är att det inte är ett spänne på luckan, det är stora kardborre fästen som håller utmärkt men kardborre kan nötas en aning..

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-05-13 18:58

Jag är grymt sugen på en Loft, den ser snyggare ut helt enkelt;D Säg till om du hittar nån affär som säljer den billigt.

Jag har en alley och kan rekommendera den, den är snart ett år gammal och är fortfarande i nyskick så den håller hög kvalité. Hade tur och fick den leverad sjukt snabbt dessutom, beställde den från radtech en söndagkväll och hade den i min hand på onsdagen.

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-05-16 01:41

Jag har precis beställt en Loft från RadTech får hoppas jag kan avnjuta samma snabba leveranstid som PscyhoSaurus här

Fan nästan halva priset inklusive frakten (som fö var väldigt låg) på RadTech jämfört med samma väska hos en återförsäljare i sverige.

Kan inte säga så mycket om kvalitén, men i mitt tycke var Alleyn 10ggr snyggare än de där detaljerade Loft-väskorna med en så pass utstickande design som hälften hatar och hälften gillar och som du säkert kommer bli less på inom 3mån daglig användning. (puh, lång mening)

Avskalat och stilrent håller i längden:)

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-05-16 17:26

Tycker den röda "STM"texten på alleyväskorna förstör dem, förutom det är de najs ;D

1
Bevaka tråden