Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förtydliga gärna detta för mig

Tråden skapades och har fått 62 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2007-04-23 23:55

Ja, nuvarande utseende är för 'sterilt'. Rent och propert men opersonligt och så hänger inte de grafiska elementen ihop riktigt när det är sådana mellanrum mellan dem.

Men i övrigt så är det ju medlemmarna som gör forumet och därvidlag så är ju förändringen inte så stor. Trots att kanske mängden inlägg gått ner så är ju de flesta är kvar vilket är det viktigaste (iaf för mig).

Ursprungligen av boris91:

Mac-reklamen är däremot något jag gillar. Det skapar helt enkelt rätt stämning med alla stilfulla annonser!:)

För mig som kör PC och bara är intresserad av musikdelen så är ju Mac-reklamen värdelös i dubbel bemärkelse Men det är väl inget som stoppar att någon intresserad annonsör får lägga in något annat än Mac-reklam? Det pratades väl om det när det var på tapeten för ett tag sedan. Det är väl bara det att gänget som sköter allt är för upptagna för att jaga annonsörer. I vilket fall så stör det mig inte alls (jag är ingen PC-zealot ) men det genererar inga klick till annonsören från min sida.

Vad gäller förändringar som halkat efter så kanske man åtminstone kan finna tid att göra någon del av det som önskats/utlovats. Då ser ju 99musik-gänget att något iaf händer. Man behöver ju inte ta hela sjoket på en gång lixom

Ursprungligen av baron:

Jag tog mig heller inte mitt nick när jag blev admin, utan det är efter mannen med Sveriges töntigaste namn, som hämtat ur en Ulf Lundqvist-serie:
Bengt Baron!

Hehe, man är så van att höra det så man tänker inte på hur fånigt det låter men säger man det ett par gånger så inser man det snart. Ett riktigt seriefigursnamn Fö rockar Groucho-avataren fett!

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2007-04-24 00:24

nog för att jag använder mac. men så hyper till mac att man måste ha allt
är jag inte. så lite annorlunda reklam skadar inte.

varför inte musikrelaterad reklam till 99musik och mac relaterad reklam
till 99mac ? kanse är lite krånglit att genomföra men det skulle nog uppskattas mer.
och troligtvis generera mer klick än när tex. TMB ser reklam om en billigare mac.

måste dessutom hålla med om att 99 har blivit kallare sen skin-bytet.
många har försvunnit och det är tyvärr inte lika roligt att vara här längre.
även att 99musik breddat min syn enorm.

  • Medlem
  • 2007-04-24 13:03

feedback ['fi:dbæk] subst. gensvar, respons, tekn. återkoppling

http://ne.se/jsp/esse/web_translate.jsp?t_word=feedback

Bevaka tråden