Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur hitta sync

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Jag har haft en P990i dvs skriver haft för den är reklamerad efter 3 tekniska service rundor och två telefoner. Tyvärr var den riktig dålig, men det är ju almänt känt i denna dag.
Funderar nu på att köpa N95 men har ett problem och det är synkning till Mac. Hur och när vet jag när det finns en sync?
Diskussionen när jag köpte P990i var att det snart skulle komma en sync, inte f-n fanns det någon kombibilatitet mot Mac. Törs jag lita på de Nokia supportrar som säger att det dyker upp en sync till Mac?
Ge gärna motivation/information om, när och var jag hittar mac anpassade lösningar.
Därför att köra Mac innnebär en bökig värld i många situationer och då inte minst mot mobiltelefoner.(apple-tv och divx ska vi inte ens prata om)
Thomas
PS: Men Mac är iallafall lättare att köra en ett krånglande windows

Dina böner vad det gäller iSync och N95 är redan besvarade:
http://www.nokia.com/A4299040

Tack Richard A så otroligt mycket! Vilken skillnad på support från Nokia jämfört med Sony/Ericson.

Jag sitter precis och tänker samma sak om Nokia och SonyEricsson. Tidigare har bägge tillsammans med Apple varit lika värdelösa men nu när Apple skapat plugin-arkitektur i iSync nappade Nokia. SE däremot verkar inte lyfta ett j-a finger för Mac-plattformen. Sen har SE inte ens lyckats klämma ur sig synk till Windows Vista och det är fortfarande nån månad bort. Så vi ska nog inte räkna med underverk från dem för mac...

Jag har alltid föredragit SE före Nokia men på senare tid har min övertygelse börjat vackla. Mycket pga av synkmöjligheterna. Har länge funderat på en smartphone från SE men ingen av de senaste går att synka med mac medans i princip alla nya Nokia gör det....

1
Bevaka tråden