Vilka Apple support företag finns det i Stockholm?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-04 19:31

Hej alla. Kort fråga, vad finns det för olika macsupportföretag som tar hand om support? All support, inte bara hårdvarureparationer utan nätverk mjukvara osv?

Macsupport
Macoteket
Excanto

o.s.v

Macoteket är nog de som jag skulle vända mig till som privatperson. Excanto håller enbart på med företagskunder och Macsupport vet jag inte hur det är längre. Jag kan fråga nästa vecka då jag skall träffa dom angående ett jobb.

Ursprungligen av Little Elk:

Macoteket är nog de som jag skulle vända mig till som privatperson. Excanto håller enbart på med företagskunder och Macsupport vet jag inte hur det är längre. Jag kan fråga nästa vecka då jag skall träffa dom angående ett jobb.

Exacnto är som sagt företagskunder, MacSupport tänker jag större arbetsplatser (tänk en morgontidning etc..). Eftersom jag jobbar på Macoteket så får jag akta mig för inte göra reklam här. Vår inriktning ligger på små-medelstora företag och på pro- video och audio när det gäller supportbiten.

Men jag tror förvisso att alla (speciellt Macsupport) tar privatkunder också.

Sedan har vi ju Macrent också.

Jag kan tipsa om http://www.provectum.se/ som dock endast vänder sig till företagskunder men som är väldigt bra.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-01 18:55

Läste inte klart

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-01 18:55

Vi använder kisel på jobbet, jag är nöjd - dom vet vad dom gör

1
Bevaka tråden