Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Då satt man med sin PS3:a då...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ojoj... hatar att vara early adopter ibland... pengarna bara rusar ifrån en. Men jag måste säga... my god. Vet inte om jag någonsin mer kommer starta upp min Xbox 360.
Det är små saker som gör den.... sexig. Jag känner precis som då jag skaffat en ny Apple-pryl. Galet...

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-23 14:33

Jag förbokade en ps3 i augusti men jag kommer inte att hämta ut den. Det får nog vänta ett år eller så till priset gått ned lite 6000:- + en extra handkontroll + spel är galet mycket! Det får duga med 360:n så länge. Men visst är jag sugen

Återkom gärna med lite fler intryck när du lirat ett tag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-24 13:49

Satt och väntade på den här tråden!

En PS3 står näst på inköpslistan tillsammans med en 1080p Bravia. Men först ska en lägenhet inhandlas dock...

Förstår bara inte allt klagande på priset. Jag lade ut nästan 7000 kr på lanseringsdagen (24 November 2000) för min PS2 + 3 spel + xtra hndkrtl + minneskort. Då var lanseringsspelen riktigt dåliga om man jämför med de som finns till PS3:an idag...

Någon mer som köpt en och vill berätta lite om de intrycken? Hur ser det ut i 1080p, blir man gråtfärdig av lycka?

Då kanske inte jag ska komma och berätta hur lycklig jag blev att min Wii äntligen kom i fredags

Vill jättegärna ha en PS3, problemet är bara att jag då skulle behöva en ny TV för att göra den rättvisa, och de pengarna finns inte riktigt.

Lite mer första intryck tack! Funkar den med mac (vad gäller bild och musik-överförande)? Låter den mycket? Vilka spel köpte du?

1
Bevaka tråden