Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

silikonfodral

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag är ute efter ett silikonfodral som är tunnt och inte gör min ipod video 80gb klumpig samtidigt som jag vill ha anslutning för såväl min radio remote som för vanliga hörlurkontakten men INTE bältesclip. Jag vill också att ett skärmskydd följer med.
Är det någon som har nåt tips angående istuff.ses soriment.

tack,
mk

  • Medlem
  • Storuman
  • 2007-03-26 00:13

Testa iSkins silikonfodral! Jag har ett eVo3 och det funkar finemang! Bältesklippet som medföljer tar man lätt bort och det enda som syns då är två små hål på baksidan.. På framsidan fäster man ett stort reptålig plastskydd som skyddar skärmen, + att det inte halkar runt då det dessutom sitter runt klickhjulet!

Jag tycker det verkar som evo3 gör ipoden så TJOCK! Jag vill gärna ha den i mina nya jeans med små fickor så för klumpig får den inte bli....
BTW:
Är det någon som har en erfarenhet av Cupertino ice och ezSkin?

I S

Invisible shield. Finns bl.a. på istuff.se, om man inte vill beställa direkt från shieldzone.com, som gör dem. Är VÄLDIGT tunna och är tänkta att inte synas alls. Det gör de knappt heller faktiskt.

Jo jag har tittat på dem men samtidigt vill jag också ha lite skydd för stötar i andra situationer än när podden ligger i fickan, så jag tänkte att ett silikonfodral skulle bli bra.

Någon som har erfarenhet av cupertinon och ezSkin?

Jag har ett silikon från teknikmagasinet, fick med en plastruta med klister som man fäster på skärmen. det enda som är jobbigt med skyddet är när man har tighta jenas och små fickor. rätt jobigt att få upp den =/. Men annars är det super!

1
Bevaka tråden