Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vista och musik

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-03-16 19:52

träffade på den här
http://rainrecording.co.uk/vista/performance

nån som testat o köra vista för musiken? tänkte installra om burken o funderar på om ja ska köra på vista...

sure
men det står vellan inget om hur mkt grundKräm vista drar från apparaten innan man kommer igång med muzak, du kanske inte har lika högt head room .. eller tänker jag fel nu

jag tror tex inte min pentium 3 med 256ram blir nöjdare av att köra vista med musak lixom

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-03-17 01:19

fredrix >> lasse provade live 6 med vista på hans nya burk och det funkade, men inte alla pluggar dock, så han återinstallerade XP .. vänta till hösten eller vintern är min rekommendation ..

uppdatera din laptop också så kan vi ha ett laptopjam snart

men frågan e inte om det funkar just nu för min del, snarare om det blir effektivare och mer drag i burken om man byter upp sig -- [pentium 3="3" e fiktiv på winoz] men jag tror vista e pöbellaggad med ointressanta slöserikoder för musik som inte går att stänga av ?? e jag rädd

så länge äldre grejjer funkar borde man ju köra på de längre innan större hopp sker anser jag
- vista känns ju mer som ett dator byte krävs i samma veva

bättre att låta oset smälta in lite nåt\några år och sen spruta på med en quad-propp och 8 gigram för en spott i handen...framkant i PCmiljö(windows) verkar ju helt bengo .. man glömmer bort och kollar ovanför saker som ligger framför fötterna i dag i resurser och bara hoppar över och pringer

Senast redigerat 2007-03-17 02:08
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-03-17 11:25

nya tester visar samma resursförbrukning som XP .. kommer den förinstallerad är det bäst att göra en clean install o få bort alla bloatwarez .. men det gäller med förinstallerade xp-märkesdatorer med tyvärr ..

jag gillar vista helt klart, men tyvärr funkar inte alla pluggar jag kör än (freewareutvecklare som av förklariga skäl inte orkar uppdatera än)

1
Bevaka tråden