Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Coherence

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-06 16:55

Hej!

Har lite problem här. Jag har försökt läsa mig till vad jag ska göra för att få Coherence att fungera men antingen är jag dum eller så bara står det inte någonstans.

Jag har förstått så pass mycket att jag måste installera någonting i windows, men kan inte hitta vad jag måste installera.... Är det hela parallels eller är det bara nån coherence sak. Om det är hela parallels är det isåfall samma som jag installerat på macen?

Tack på förhand

Coherence är en grej som finns i Parallels. Du installerar Parallels, sen windows i parallels. sen startar du ditt Windows i Parallels och trycker på coherence-knappen i Parallels Klart!

Du behöver inte installera nåt i de Windows du har i Parallels.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-06 17:07

Problemet är att det inte funkar. Det händer ingenting.

Alltså jag har ju Parallels Desktop installerat på Macen. Har läst nått om man att man behöver Parallel Tools sen om det var på macen eller på windows minns jag inte riktigt.

Du kan testa när du har din Windows startad att välja "Install parallels tools" under menyn (Parallels meny, ej nån meny i Windows) "Actions".

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-06 17:25

aaah. Jävligt vackert alltså. Tack så mycket. Snabb hjälp också underbart. Kommer PMa dig med alla frågor nu framöver är det ok?

Skriv dom hellre i forumet så att andra kan ta del av svaren senare.

1
Bevaka tråden