Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 7.1 ute nu!

Tråden skapades och har fått 49 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-07 00:09

jag har en massa album utan bilder, går de att gömma på något sätt?

Jag såg precis att min ipod kommer leta efter uppdateringar på Apples site 2007-03-14, dvs nästa onsdag. Kan inte ens avaktivera det genom att söka efter uppdateringar nu. Verkar som något kommer innan 2007-03-14? Den 13e är en tisdag, f-n vad spännande.
/Fredrik Svedberg

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-03-07 15:09

Hur får man Coverflow i fullscreen? Jag tycker mig ha letat överallt i menyerna, känner mig helt tappad bakom en kundvagn.

Ursprungligen av epkdakn:

Hur får man Coverflow i fullscreen? Jag tycker mig ha letat överallt i menyerna, känner mig helt tappad bakom en kundvagn.

Klicka på knappen längst ner till höger i "coverflow-rutan".

  • Medlem
  • 2007-03-07 17:40

Jag måste nog tyvärr göra dig ledsen frippe99mac, jag tror att iTunes söker efter uppdateringar till iPoden en gång i veckan, startandes den dagen du installerar iTunes. För mitt iTunes säger att den ska göra en sökning 2007-03-13, jag installerade iTunes igår.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-03-07 19:45

Va bra att Coverflow nu finns inbyggt i iTunes, då slipper jag hålla på att zooma som jag skrev om i denna diskussion.

Jag uppgraderade till 7.1 igår, men det står fortfarande att jag kör 7.0.2 (15)
Har inte fått någon knapp för Coverflow i fullskärm.

Och kör jag en programuppdatering igen så hittar den inget nytt.

Har ni någon aning om vad jag gjort fel?

Hittade själv felet. Eftersom jag inte har iTunes i Programmappen så gjordes en ny installation där. Min gamla ligger kvar i Musik-mappen. Knäppt, Apple

Samma sak med Quicktime, ny installation i Programmappen! Idiotiskt!

Ursprungligen av rikard.agren:

Hittade själv felet. Eftersom jag inte har iTunes i Programmappen så gjordes en ny installation där. Min gamla ligger kvar i Musik-mappen. Knäppt, Apple

Samma sak med Quicktime, ny installation i Programmappen! Idiotiskt!

Knäppt Apple - njae Knäppt Rikard

Ursprungligen av draags:

Knäppt Apple - njae Knäppt Rikard

Jag vill inte ha alla mina program i en enda hög. Det borde OSX klara av att hantera

Ursprungligen av rikard.agren:

Jag vill inte ha alla mina program i en enda hög. Det borde OSX klara av att hantera

Hög? Va? Piles?

Har importerat skivor till iTunes men inte får jag upp nåra covers, måste man ha ett konto på iTunes store för att det ska funka?

Ursprungligen av monkey_man:

Har importerat skivor till iTunes men inte får jag upp nåra covers, måste man ha ett konto på iTunes store för att det ska funka?

Japp.

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-03-08 17:58

aha, samma som hände migs om hände Rikard. Därav att jag inte kunde hitta fullscreenläget.

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-03-08 21:45

Letar du efter dem i Finder?!?
Jag säger bara Spotlight!!

Ursprungligen av joha88:

Letar du efter dem i Finder?!?
Jag säger bara Spotlight!!

Jag synar, och höjer med Quicksilver.

Ursprungligen av Leftrustle:

Jag synar, och höjer med Quicksilver.

Jag använder Quicksilver, men inte alltid då jag inte har riktig koll på vad alla olika program heter. Det blir ju några efter ett tag. Då är det lättare att ha några mappar med olika kategorier än att ha allt i samma mapp

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-03-09 08:21

JO det är klart men då måste jo den stackaren skaffa sig ett program till

Har flera problem efter uppdateringen. Salling clicker vill inte längre jobba med iTunes och Awaken vill inte heller spela musik från iTunes. Tråkigt...

Nejä, jag trodde det var den här uppdateringen som gjorde att man kunde köpa filmer och tv-serier... när dyker det upp? Om appleTV är släppt borde det väl inte dröja så länge? eller ska man bara titta på sina pixar shorts?

Bevaka tråden