Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fon inbjudan?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte skaffa FON men nu vill dom ju ha betalt för att låta andra komma åt mitt wifi. Dumt tänkte jag, men sen såg jag på sidan nåt om att existerande foneros kunde skicka en inbjudan och då skulle man få en gratis fon-router

Det tyckte jag var precis rätt pris, så min fråga är väl elt enkelt om det finns någon här med någon sådan inbjudan ???

I så fall tar jag den gärna

/ Supergnu

  • Medlem
  • Haninge
  • 2007-02-21 20:55

Kan skicka en jag med...

Drar upp den här tråden. Stämmer det alltså att de som har en FON kan skicka en inbjudan till mig så att jag får en gratis FON-router?

Isåfall så tar jag gärna emot en inbjudan.

Ska se om jag kan skicka en inbjudan....

Woho! Antar att du behöver min mailadress då?

jonatanstaaf@gmail.com

Alltså du får ingen gratis Fon, du får betala 20 euro.
De va gratis för...

"Send each invitation to a friend who is not yet a Fonero. All you need to do is enter the information and we will send your friends an invitation they can redeem in the FON Shop. Then they'll need to register as a Fonero, enter their address and we will send them the La Fonera WiFi Router for just €/$ 20 (offer valid only in the European Union, Norway, Switzerland, US and Canada), including taxes and shipping."

Såpass. Ja, det är ju billigare än vad det kostar att köpa en annars, men... Jag tror att jag står över. :/

1
Bevaka tråden