Hur gammal är mac minin?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-18 22:23

Tänkte att det snart börjar bli dax att uppdatera studioriggen så fort Logic 8 släpps. Valet verkar falla på en mac mini (1.8ghz) och 2gb RAM. Så till min fundering. Hur länge har intel mac minin funnits? Kan det tänkas komma en uppgradering närmsta månaderna? Givetvis svårt att veta när det gäller Apple men skadar inte att fråga

• Oregistrerad
  • 2007-02-18 22:33
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-18 22:37

Japp, en sån är det. Så den fyller 1år denna månaden. Nån som vågar sig på att gissa när nästa uppdatering kommer?

Snart hoppas jag. Farsan skall köpa en, men jag har rått honom att vänta eftersom jag sedan december har tyckt att C2D måste vara runt hörnet för Mac mini. Nu börjar han förlora tålamodet och har sneglat på en icke Appletillverkad dator.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-02-23 00:36

Jag tror dom arbetar på ny en design till Mac Minin och att det är därför det tar lite tid. Antingen kommer dom göra den mer lik Apple TV som är 7,7" bred och har lite andra fäger. Eller så handlar det om en helt ny design, just för att dom inte ska vara för lika varandra. Kanske i stil med den nya Airport Extreeme... Det hade faktiskt inte varit helt otroligt då de redan nu har samma mått och det är jue bra om man har ont om utrymme på skrivbordet och behöver ställa dom på varandra.

Är som sagt inte läge att köpa nu. Det kommer antagligen men stor uppdatering i Mars. Det är vad jag sitter och väntar på i alla fall...

http://buyersguide.macrumors.com/

1
Bevaka tråden