Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur repeterar jag ett album?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter här med iTunes 7 och undar i mitt stilla sinne hur jag kan spela upp och repetera bara ett album? Något sådant alternativ finns inte bland reglagen så jag undrar var jag finner denna extremt superbasala funktion som man inte klarar sig utan! Någon som kan upplysa mig om detta?

  • Medlem
  • Gnesta
  • 2007-02-18 12:19

Om du inte gjort en spellista (album) så börja med det, längst ner till höger i iTunsfönstret finns de knappar du behöver.
Där finns också en knapp för att repetera spellistan eller enstaka objekt (låtar).

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-19 08:46

Måste man alltså skapa en spellista för albumet? Känns b...

Eller använda bläddraren för att visa bara albumet.

Bläddraren? Menar du det coola läget med omslagen? Om ja så fungerar inte det. Jag har läst att det bara fungerar om man inte redan spelar samma artist och personligen har jag inte fått det att fungera ens då. Menar du läget med omslagen i en lista så funkar inte heller det. För det finns inte kvar något läge som i förra versionen med 4 fält med Genre, Artist, Album och låtarna i nedre fältet?

Edit: jag fann det, man måste använda läget bläddra snabbt i iTunes. Finally, jag blev lite orolig att iTunes blivit kasst.

1
Bevaka tråden