Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Zoom?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som känner till nåt sätt att fixa en zoom till Windows XP, som funkar som den i OS X? Den i Intels driver är ju inte direkt nåt att hänga i granen.. antar att det har nåt att göra med att XP inte använder grafisk hårdvaruacc. på samma sätt, typ?

/Christian

Senast redigerat 2007-02-11 10:56

Jag menar för Windows alltså, sorry var rätt otydligt ser jag. (se tidpunkt)

  • Medlem
  • 2007-02-13 08:49

Under program > Tillbehör > Hjälpmedel finns "Skärmförstoraren"
Kika runt så hittar du en del inställningar och kanske du hittar nåt som passar..

Mjo, tack, känner till den, o om sagt jämfört med os x är den rätt kass.

  • Medlem
  • 2007-02-14 18:10

Vad är det för funktion du eftersöker?

Att säga att nå´t är "kass" utan att säga varför, eller säga vad som är bättre är rätt.. Värdelöst

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-14 18:15

Han är väl ute efter att hålla nere ctrl-tangenten och dra med scrollhjulet/-kulan (från 10.4).

Hehe ok, tänkte inte längre än att man kanske kan använda den på olika sätt i osx, eller att jaha den är såpass ny ändå, ok. Men ja precis, då är så jag menar, nåt å det hållet iaf. dvs *lättillgängligt* Har nog alltid haft tillgång till olika varianter i win men aldrig sett nån användning för det.. Apples variant är ju lixom användbar på riktigt.

Behöver ju inte funka exakt som den, men skillnaden på att kunna öppna ett fönster som förstorar där musen är, och att enkelt när som helst kunna zooma hela bilden är rätt stor.

1
Bevaka tråden