Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixma Pro 9000 och Apple Airport?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-23 22:51

Någon som vet om de två funkar bra med varrandra? Andra Pixmas ska tydligen funka men vore segt att köpa och det inte fungerar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-01 01:05

Ingen som har koll?

Hallå Acke!

Jag vet inget om 9000 men jag har en PIXMA 4000R och tänkte säga att fastän skrivaren är kalasbra, så tycker jag rent allmänt att det är lite för mycket meck med Wifi-kopplingen, som försvinner då och då. Kanske helt enkelt är så att det är ganska dålig antenn i skrivaren, jag vet inte. Detta hade inte varit ett stort problem om Canon hade skrivit hyfsat trevlig programvara, men det har de inte gjort. Tycker jag i alla fall. Den ska installeras om ibland annars funkar det inte, och då måste datorn dessutom startas om (sic).

OBS! Just nu har jag INGEN kontakt med min Pixma, vare sig via USB, WiFi eller Ethernet så jag är förmodligen overkligt subjektiv i frågan just idagarna...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-16 23:30

Hej sjovall missade ditt inlägg, 9000 har ingen WiFi men kan meddela att den verkar fungera med Airport Express. Dvs, har provat att skriva ut ordet "test" på ett A4 men det borde väl betyda att den fungerar annars också.

1
Bevaka tråden