Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spricka i plasten

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mark
  • 2007-01-21 18:00

Fick en 20" iMac i torsdags, men efter ett par timmar märkte jag att det är en liten spricka i plasten precis under skärmen, 1,5-2 cm lång, fast den verkar liksom vara på insidan, och syns inte så mycket om man inte vet att den är där. Är det ens värt att ringa till Apple och fråga om de kan göra något åt det? Kan den spricka ännu mer, om t.ex. plasten blir varmare?

du borde iaf ringa apple och höra tycker jag...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-21 22:26

Är det något som helst fel på produkten är det självklart att du ska ringa Apple. Man vet aldrig vilka saker som också spräckts.. C2D-processorn? Du får 2 stycken Core Solo isåfall!

  • Medlem
  • Mark
  • 2007-01-21 22:30

Haha, det vill jag ju inte ha Klart jag ska ringa, men det går ju inte förrän imorgon, så då tog jag till the next best thing

  • Medlem
  • Mark
  • 2007-01-22 12:36

De skickar en ny, prioritet 1 Hur ska man packa den gamla, räcker det att lämna iMackartongen med datorn och allt i, eller måste man ha en annan kartong också? Glömde att fråga, men det står väl i mejlet jag får sen förresten...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-22 15:06

Vet inte hur man ska packa in en felaktig Mac, jag har hittils inte fått råd med att köpa en överhuvudtaget. Hoppas att jag slipper att få reda på hur man ska göra det!

Antar att alla instruktioner finns med i mailet som du berättade om så jag kan bara önska lycka till..

  • Medlem
  • Mark
  • 2007-01-22 15:28

Hittade en spricka till, fattar inte att jag inte har sett den innan, men det spelar ju ingen roll nu.

Är det någon annan som vet hur man ska packa datorn? Bara fått en ny beställningsbekräftelse, inget annat.

1
Bevaka tråden