Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Första piratade HD-DVD:n släppt

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2007-01-17 16:12

Nej ---–– det är--- du--- som behöver putsa---- din interpunktionsvana---- Du ••• behöver *** ingen |||[ grej ||||| för att skriva personligt \\\ Du är bättre utan!

Ursprungligen av lufra:

Nej ---–– det är--- du--- som behöver putsa---- din interpunktionsvana---- Du ••• behöver *** ingen |||[ grej ||||| för att skriva personligt \\\ Du är bättre utan!

näääääööööääääääääääääeeeeäää...

  • Medlem
  • 2007-01-18 08:59

NjÖööööooo••••°°°°. . . .

Herregud LOL! Ja. Hmmmhahaha.

I alla fall! Dagens önskan blir att formatkriget snart tar slut.

Ursprungligen av lufra:

NjÖööööooo••••°°°°. . . .

Herregud LOL! Ja. Hmmmhahaha.

well... you started it biatch Ok nu lägger vi ner... (och jag får sista ordet, är ju ungefär den nivån du och jag ligger hehe).

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-01-18 10:02

Tydligen så ska Sony göra något för att det inte ska tryckas några porr-BlueRays, Betamax vs VHS någon?

EDIT: http://gear.ign.com/articles/756/756148p1.html

Senast redigerat 2007-01-18 10:23
  • Medlem
  • 2007-01-18 10:26

Det verkar skumt. Adjektivet "blue" hade förr en porrbetydelse: "blue tapes" betecknade filmer med nakenscener och så vidare. Man kan lätt förstå Sonys strävan att undgå en Betamaxliknelse, och inte upprepa föregångares misstag.

För den delen, blir inte porrfilm bättre om det är lite sämre kvalité? Jag ber om ursäkt, jag har koffeinunderskott. Hur som helst är väl säkraste oddsen att historien upprepar sig och det Lite Sämre formatet vinner. Ska vi kriga lite till om vilken variant som är bäst?

Bevaka tråden