Bra Mac-butik i 08-området?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har snart lyckats med att övertala min flickvän och hennes far att köpa en ny iMac, men dom vill ju givetvis kika och klämma på en dylik innan dom bestämmer sig. Vad kan jag rekomendera dom för butik i Stockholmsområdet som är bra på Mac?

Är On Off ett vettigt alternativ eller???
Dom bor i Bålsta så dom kanske inte vill åka till Södertälje direkt, utan vi håller oss i Stockholmsområdet...

Tips tack!

Tillägg i efterhand:
Tänk om det fanns en vettig Apple Store i Stockholm där man kan kolla på prylarna och bli erbjuden en vettig support...
*blink, blink*

[ 15 Juli 2002, 17:47: Meddelandet ändrat av: Fredrik Dolk ]

Sekvencia ligger centralt och bra.
Kolla adresserna på http://www.sekvencia.se

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-15 18:55

• Sekvencia på Klarabergsgatan (mitt emot Åhléns)
• NK - Ljud & Bild
• SIBA - Kungsgatan (bredvid biograf Royal)
• ONOFF - Sveavägen (andra hötorgsskrapan)

I den ordningen...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-05 16:45

Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd, men man kan verkligen se hur tillgängligheten för Mac-användare har förändrats under dessa fem år.

Hur många Mac-butiker finns det inte inne i stan nu?

Ursprungligen av Netzach:

Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd, men man kan verkligen se hur tillgängligheten för Mac-användare har förändrats under dessa fem år.

Hur många Mac-butiker finns det inte inne i stan nu?

Jo minsann. Är inte stockholmare själv men när jag är nere i huvudstaden brukar jag traska runt på några stycken och klämma på prylar. Jag känner till följande:

Macoteket, inLife, inWarehouse, Humac, Macrent

Åhlens var stora på Macprogram och spel fram till för cirka två år sedan men nu har de inget alls.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-01 16:32
Ursprungligen av Fredrik Dolk:

Dom bor i Bålsta så dom kanske inte vill åka till Södertälje direkt, utan vi håller oss i Stockholmsområdet...
[ 15 Juli 2002, 17:47: Meddelandet ändrat av: Fredrik Dolk ]

Hmm, finns det nått ställe i Södertälje som kränger mac, förutom expert, nåra som vet vad dom gör menar jag?

Numera finns det ju butik också i Södertälje - Kantro Store

1
Bevaka tråden