Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod till högtalarna

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ingen ipod ännu men undrar om det går att köra den som vanlig "stereo" kopplad till högtalarna och med strömtillförsel via vanlig nätadapter.
Har sökt bland alla tillbehör och det enda jag hittar är sådana man kan sätta i eluttaget och som laddar ipoden då man t.ex är på resa. Men jag vill alltså inte ladda den, bara låta den gå som en ministereo när jag inte bär runt den i vardagen.

I princip skulle jag alltså vilja kunna ta bort batteriet men att den ändå kör på som vanligt.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-30 19:15

nej du kan inte ta bort battariet (det går kanske men inte så lätt:P) varför vill du inte ladda den?

Känns onödigt att ladda ett batteri om man har ett nätuttag där den står och dessutom tar ju batteriet slut när man kanske lyssnar som bäst.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-30 22:00

du kan ju ha den ikopplad hala tiden och ladda upp den medan den används och ser till så att den alltid är laddad.

Men det är väl inte bra för batteriet att fortsätta ladda det när det redan är fulladdat?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-30 22:43

det slutar ladda när det har laddat klart,

OK, thanks

1
Bevaka tråden