Köpångest.

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad gör man när man får köpångest? Fyller snart år och ska få en iPod nano. Det finns ett problem dock, vilken färg jag ska ha. Jag har kollat på allihopa och eftersom jag inte kunnat bestämma min infinner sig en enorm köpångest. Dessutom lanserades en ny nano idag, en röd. Ännu svårare. Någon som varit i samma sits? Hur löser man det? Kan man typ lotta fram det?

Det låter ju helt sjukt, världens mest angenäma problem kan det tyckas, men det är verkligen jobbigt.

Så, några tips på hur jag ska lösa det? Rosa har jag uteslutit, men sen är det öppet. Har tillochmed lutat åt en 2GB Vit Gen 1 ett tag (de har sjunkit till 1500kr i pris).

En röd.

Min svarta 8gb är så stilren och snygg

Blå e ju bara för jäkla snygg.... men kan man få tag på en G1 VIT så hade jag nog tjackat en sådan!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Blå e ju bara för jäkla snygg.... men kan man få tag på en G1 VIT så hade jag nog tjackat en sådan!!

Vita 2 GB finns kvar i en del nätbutiker, prissänka till 1500kr.

Jag tycker att du ska köpa antingen en blå, röd eller en svart. Svart är otroligt snygg och den röda är grymt nu när den är ny, fräsch färg med.
Själv väntar jag på min silvriga, fick bli den för att jag tyckte att det räckte med 2gb och ville inte lägga ut massa extra pengar för att få en annarn färg, kanske snålt men

Jag har också funderat kring att köpa Silver 2GB. Man kan ju bara byta ut låtarna när man tröttnat? Det är nog sällan jag skulle behöva ha 4GB musik, kanske om jag är på resa eller nåt bara.

Röd - Inte så många kommer ha denna då den bara säljs via Applestore.
Blå - Snygg helt enkelt.
Silver 2 GB - Tja, behöver nog inte mer utrymme egentligen. Å andra sidan är det bara 500kr till för dubbelt minne och det känns som om MÅNGA kommer köpa denna. Silver är ju lite tråkig också.

Outsidern:
1G Vit 2GB - Snygg som fan. Sjukt repkänslig. Eftersom man måste räkna med 200 för fodral blir den dyrare. Sämre batteri. Sämre skärm. Ingen gravyr.

Rosa/Grön/Svart är inte intressanta..

Så, är mitt resonemang bra? Räcker det med 2 GB? Har nästan 6 GB på datorn, men man kan ju byta ut ibland, eller?

• Medlem
  • 2006-10-14 20:55

Helt klart röd ingen tvekan stöd kampen mot hiv/aids och få en helt jävla sjukt snygg ipod nano, men lagom minne.

Hehe, jag hade samma problem i dag, shit vad dum i huvet man blev tillslut! Men jag beslöt mig för en röd för att inte så många hade den.. Tycker du ska göra samma val

Ahhh! Det blev en *trumvirvel*... röd! Graveringen blev "My music, tiny tunes." Lite kryptiskt kanske, men det finns finns en betydelse bakom.

Hoppas jag inte ångrar mig!

• Oregistrerad
  • 2006-10-18 22:10

bra där. snyggast. OCH du gjorde nåt bra för världen.

köp en ipod video så är de bara 2 färger du har att välja mellan dessutom kan man u kolla på film i den ha d gött killar

Beställde en röd idag , då min 20gigare har avlidit :S

1
Bevaka tråden