Hur vet man om man har köpt den nya versionen?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena

Jag har tänkt att köpa en ipod video 30 gig på elgiganten och undrar hur man kan se om det är den nya generationen med bättre ljusstyrka på bildskärmen samt sökfunktion mm ???

Någon som vet??

Skulle vara bra isf!!

HA det bra

MVH mAzzej

Kolla in Identifying different iPod models
Kort sagt, dom har serienummer som slutar på WU9, WUA, WUB, eller WUC.

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-10-11 16:54

Har även uppdaterat vårt dokument, http://www.99pod.se/att-koepa-ipod/48280-alla-ipod-modeller.html.
Tack för tipset, petern.

• Oregistrerad
  • 2006-10-12 15:06

Antagligen är förpackningen för 30GB ändrad på samma sätt som den med 80. Det vill säga, på ena sidan spelas Red Hot Chili Peppers och på den andra sidan är Johnny Depp utklädd till den där piraten.

Men den på elgiganten är la den nya?! Nån som vet?!

• Oregistrerad
  • 2006-10-22 23:48

intressant. isf har apple hustlat mig efter min defekta pixel i skärmen... slutar inte på w över huvudtaget.. inte ens i närheten.. lådan å allt är ju nya uppenbarligen. emn ersättningspodcen var bara plastfilm runt. så de va ju svårkollat...
suu..

• Oregistrerad
  • 2006-10-24 16:41

men ey det där kan fan inte stämma. den första jag köpte var årets. och även det serienumret var av icke w-XX typ.

• Oregistrerad
  • 2006-10-24 18:51

bra att petern skriver med alla serienummer.. jag var fan nervös ett tag där.

The Fifth Generation iPod (Late 2006) serial number's last three digits will be one of the following: V9K, V9P, V9M, V9R, V9L, V9N, V9Q, V9S, WU9, WUA, WUB, and WUC.

Ursprungligen av clam:

bra att petern skriver med alla serienummer.. jag var fan nervös ett tag där.

The Fifth Generation iPod (Late 2006) serial number's last three digits will be one of the following: V9K, V9P, V9M, V9R, V9L, V9N, V9Q, V9S, WU9, WUA, WUB, and WUC.

Ooooh den där har blivit updaterad! Jag kopierade texten rakt av från FAQ:n som den såg ut 10 oktober. Och längst ner står "Date Modified: October 11, 2006". Hur mycket oflax är inte det?

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-10-25 10:47

Har uppdaterat vårt dokument igen.

1
Bevaka tråden