Nano 1g eller Nano 2g?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-10-01 13:01

Vilken ska man köpa ? 1g är mycket snyggare och kostar mer ? så vilken ska jag köpa?
finns det några buggar på 1g som gör att man hellre tar en 2g eller? tacksam för svar.:) och dessutom får man inte det fina fodralet med 2g

jag har en ipod nano g2 och kan rekomendera att köpa en sån, billigare än g1 med tanke på vad du får..bättre display (40% ljusare ), bättre battertid (24timmar istället för 14) och upp till 8gb flashminne
ja lite synd att man inte får ett fodral till med denna är inte alls repkänslig som g1 är. om du vill totalt skydda den så köp apple socks ;). fina med olika färger som skyddar.
sen är svarta 8gb snyggare än g1 i svart enligt mig och ett par till. så jag tycker du ska skaffa dig en g2, den är ju också modernare

• Medlem
  • 2006-10-01 23:55

så apple säljer inte längre dom gamla nanos? kollade på deras hemsida där fanns bara den nya..kanske dom har i deras affär?

• Oregistrerad
  • 2006-10-03 22:11

dom håller sig nog bara med det senaste för att man verkligen ska känna sig outdated när man inser att ens egen inte säljs längre.

• Medlem
  • 2006-10-07 19:11

köp en ipod video..

• Medlem
  • 2006-10-07 20:01

^orkar inte bära runt på något så stort som en typ tegelsten annars hade jag köpt den direkt

1
Bevaka tråden