använda ipod som ENDAST mp3 - vad behövs då?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Haha jag har ingen aning vad ni menar=) okej joo lite men jag är fortfatande en RIKTIG rookie med det här=) okej men om detta ingår när jag köper ipod 80 gb,

• Hörlurar
• USB 2.0-kabel
• Dockadapter
• Fodral
• Snabbstartguide.

och till att börja med så är mitt största behov att använda den som mp3 och video spelare, som jag kan ha med mig när jag väntar på bussar å tåg (jhaha för det blir mycket sånt när man bor i bushen) räcker det med grejer då? det är såååå typiskt mig att beställa en grej och sen så måste man köpa till MER grejer innan allt funkar å det tar längre tid att få det att funka....
Alla av er har erfarenhet av ipods eller? så ni vet vad man ska köpa?
Köpte ni så här så ni fick med de grejerna som jag får med? Duger de eller måste man köpa nåt bättre? hörlurarna t.ex inte nog bra? å dockadapter är det en sån ni menar är väggadapter?
haha hjälp tack=) hoppas alla har en härlig kväll för övrigt=)
tack så jätte mycket för er hjälp! Ni är underbara hela högen!
mari

• Medlem
  • 2006-09-21 17:40

Vad jag tycker är viktiga ipod-tillbehör:

Köps från Applestore
Radio remote 495:- Så du får radio i podden
Artwizz scratchstopper 135:- För att skydda den oerhört repkänsliga älsklingen
AV connection kit 995:- Smidig anslutning till TV´n

Köps från iStuff.se
Cupertino reseladdare 190:- Liten smidig laddare för vägguttag
Sumajin smartwrap ca 60:- Håller ordning på hörlursladden

de nya hörlurarna är mycket bättre än de gamla dessutom ser de bättre ut, som föregående har sagt kan det vara bra att skaffa något repskydd, om du vill ha reseladdare, billaddare o tv anslutning har jme-data ett sladdpaket med rubbet för 199kr

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-21 19:48

Jag har förtydligat rubriken i denna tråd. Tänk gärna på att skriva tydliga rubriker som förklarar vad inlägget handlar om. Det gör att fler personer hittar till tråden och att ni får hjälp snabbare.

1
Bevaka tråden