När kommer rabatten igång?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När kommer rabatten på de nya iPodsen igång?

MVH Simon Klinga

• Oregistrerad
  • 2006-09-13 20:41

Brukar ta ett litet tag, nån dag eller så kanske.
När nanon kom tog det ett tag iaf...

Nu har de kommit in på CSNs hemsida iaf. Borde väl komma en rabatt också, eller?

• Oregistrerad
  • 2006-09-15 01:25

Simon, det kommer ta ett tag har jag läst...Räkna med i början av Oktober för nanos & vanliga iPods...

• Oregistrerad
  • 2006-09-15 10:30

Någon från Mecenat/AES som kan bekräfta att det kommer en studentrabatt på nya nano?

• Medlem
  • 2006-09-15 12:12

Det kommer rabatt till alla sånada apple-produkter... Så nanon kommer få rabatt, yes! När vet jag dock inte :/

Nu har dom lagt in 9% studentrabatt på iPod Shuffle: 1GB.. Men inget på nanon än :/

• Oregistrerad
  • 2006-09-24 18:23

Jag kan inte se någon iPod. Varken Shuffle, Nano eller iPod...

Jag mailade csn-kundservice och frågade om rabbaten på ipods, och tydligen ska det inte vara någon rabbat längre. De menade på att apple satsade på att ha låga priser redan från början.

• Medlem
  • 2006-11-23 16:59

Rabatten är inte tillbaka, men studentkampanj tom 16:e dec.

Vi (Mecenat) gick ut med ett meddelande i går om en studentkampanj på de flesta iPod-modellerna. Det är inte studentrabatten som är tillbaka, men det är ett utmärkt tillfälle att som student köpa iPod billigare (fram tom 16:e dec) och visa Apple att det är viktigt med speciella priser för studenter. För att ta del av kampanjen behöver man logga in på Mecenat - nyckeln till ett rikare studentliv. eller CSN-kortet, beroende på vilket kort man har.

Studentrabatt på iPod-tillbehör från Apple finns naturligtvis kvar som tidigare.

Är det något ni undrar över så går det bra att kontakta mig.

Måns Thuresson
Mecenat (CSN- & Mecenatkortet)
mans.thuresson@mecenat.se

1
Bevaka tråden