svart fodral?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej!
jag har bestämt mig att köpa en ipod nano för min mini blev stulen
jag tänkte beställa från apple store och undrar om man får de svarta nya fodralet som tillbehör, dom bytte ju färg från vitt till svart. gäller detta sverige eller bara t.ex USA?
tacksam för svar

Det gäller Sverige också.

Vilket svarta fodral??

Ursprungligen av attila:

Vilket svarta fodral??

Det svarta fodralet till Nanosarna... kanske har kommit till 5G:arna.. Men inte för 3 veckor sen:mad:
Jag tycker själv att det är bättre med svart färg, först å främst för att svart inte blir så fläckig.. (tro mig det blir den vita).. Och för det andra Svart är ju snyggare;)

Skulle också vilja veta mer om detta, har sett en bild på det fodralet men jag kan nu inte längre hitta i vilket forum det var i. Jag väntar själv på en ipod nano som förhoppningsvis kommer på måndag och jag hoppas då att det fodralet är med, skulle betyda mycket, plus att jag tyckte det var väldigt fräscht och precis så som jag vill ha det. skulle inte vilja köpa till något eftersom jag vill ha ett sådant, tycker det verkar perfekt. Så är det någon som vet om man ska få det nya svarta fodralet till nya generationen nano och någon som vet vart man kan hitta bilder på det.

• Medlem
  • 2006-10-15 21:02

kommer inte till dom nya nano, bara dom gamla med glansig framsida.

• Oregistrerad
  • 2006-10-18 22:13

.....bara dom NYA med glansig framsida.

1
Bevaka tråden