Frågor angående Ipod köp

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har funderat på att önska mig en Ipod i födelsedagspresent, men frågan är vilken?
Jag förstår både för delar och nackdelar med Ipod G5 (video) och Nano. Grejen är den att jag är ute och joggar en hel del och tycker det vore jävligt skönt att ha lite musik i örnen när man springer!

Då är frågan...kan man verkligen jogga med en Ipod G5 eftersom det är en hdd i den, lösa delar mm. Är risken att den pajar stor? Om! Är det kanske ett smartare alternativ att köpa en Nano?

Sedan undrar jag bara en grej, ni som har Ipod G5, ser man verkligen på film?:rolleyes:

Hej !

Jo visst ser man på film på den alltså på riktigt med normal bild men med liten bild förstås då. Filmerna är i MP 4 format. Själv använder jag ett program seom heter YASA MP4 vido converter till det. Joggnings fråga kan jag inte svara på då.

Finns det någon som kan svara på min jogging fråga?

• Medlem
  • International user
  • 2006-09-05 16:54

du kan jogga med den, hdd:n klarar det, fasst den är lite stor för det.

Så det finns ingen risk att hdd:n pajar efter ett år eller så, pga av att jag har joggat med den? För visst den håller kanske bra ibörjan men om man springer relgelbundet i ett år tex... finns det en riks att det nöter och nöter hela tiden och att den till slut pajar?

säger bara en sak..N.A.N.O! Absolut det bästa alternativet om du ska springa med musik..G5 är en bra ipod men alldelesför stor för att sprina med asså..har själv både en nano ocg en
G5a..och ger dig ett tips:köp en nano om du ska idrotta med ipod! idrott+ipod=nano;)

Har precis lagt en beställning på 80 gigaren...känns jäkligt stabilt...valde banköverföring som betalnings sätt...nu undrar jag hur det funkar...trodde det va direkt betalning i samband med köpet, men så verkar det inte va...någon som vet hur det funkar? får man en faktura när iPoden leveraras eller?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-15 08:29

När ordern är behandlad av Apple kommer du få information om hur du betalar din order. Banköverföring är det samma som att man betalar först och sedan skickas produkten. Det tar oftast typ tre dagar extra innan din produkt skickas...

1
Bevaka tråden