Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns det smidiga bältesfästen till Video?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-04 22:31

Finns det smidiga "bältesfästen" (eller liknande) till ipod video, ungefär liknadant som finns till ipod mini (som medföljer original)?

/Jocce

Hmm.. Jag vet inte riktigt vad du menar:p.. Men jag tror iaf.. Det finns ett silikon fodral på TM(TeknikMagasinet) som har bältes fästen,.. sök ipod, på 6 sidan! Hoppas det var till hjälp..

  • Medlem
  • 2006-09-25 16:57

Menar exakt ett sånt fäste som följer med till Ipod Mini, i hårdplast, som man "knäpper fast" (eller skjuter in) ipoden i.
Måste vara ett HÅRT fäste, därav funkar inte silicon fodralet.

/Jocce

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-09-25 23:59

Jag har sett ett vitt sånt fäste till iPod Video (hårdplast, ja).. Det sitter liksom bara fast på kanterna på iPoden, sen är det en clips som man fäster i bältet.. Jag tror att jag hittade det en gång när jag letade tillbehör på Pricerunner..

  • Medlem
  • 2006-09-28 22:04

INerd: Låter precis som det jag söker!

Har sökt lite på pricerunner, men hittar inte.
Du har inte koll på märke/vem som sålde?
Eller kanske t.om kan hitta länken?

/Jocce

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-16 00:16

vet inte exakt var jag hittade det med det var när jag sökte på fodral till iPoden (G5)på pricerunner.. ska finnas där..

jag själv har ett annat fodral som jag rekommenderar starkt, i silikon dock..
det är ett silikonfodral med AVTAGBART clips men tyvärr utan halsrem.. underbar kvalité på det iaf, skyddar hela skärmen och framsidan med en skiva i hårdplast, plus USB-utgången! Detta skydd kostade 305 kr(!) på iStuff. det är ett iSkin eVo3 förresten.. jag kan ge dig den länken här om du är intresserad:

iSkin eVo3: Silikonskin : iStuff.se, Tillbehör till din iPod och MacBook (iStuff har ju fler andra bra fodral också, du kanske hittar fodralet i hårdplast där..)

Apple hade inte heller det du letade efter men dom har ju andra bra sportfodral o liknande..

lycka till!!

1
Bevaka tråden