Ipod nano 4 gig eller Ipod 30 gig?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har beställt en macbook och en Ipod nano 4 gig och har tagit del av studenterbjuadnet med 1450 kr rabatt och blev nu mer sugen på en Ipdo 30 giggare! då jag kan ändra i min beställning!

Vad är skillnaden mellan dessa två? ipoden har större lagring och kan spela videor, men hur funkar det lägger man in filmer då eller hur funkar det ? mest en cool sak man aldrig använder?

Hur mcyekt större är ipoden än nano storleksmässigt? nano är ju vädligt smidig. Sen undrar jag om det går mycket långsammare att spela upp låtarna då ipoden har HD och inte nano? samt battertiden hur skiljer sig dessa i verkligeten?

Tacksam för svar

• Medlem
  • International user
  • 2006-08-27 06:40

jag tycker att du ska köpa G5 30gb.
det går bra att se på film på den,
den är ganska mycket större kolla måtten på apple.com/se
nej det går inte märkbart långsamare me hd.

Det beror helt på vad du ska ha på den. Har du mycket musik helt klart den stora ipoden!

Min iPod generation 4 20 gig är jättesnabb om man jämför med min kompis generation 5 60 gig ialla fall, hans är tråkigt slö.

jag köpte en nano och ångrar att jag inte köpte en 30 gig istället Det är tråkigt att tvingas sålla bland låtarna som ska ligga på ipoden. Hade vart skönt att kunna dra över alla utan att behöva oroa sig.

• Medlem
  • 2006-10-07 19:36
Ursprungligen av ContinentalGT:

jag köpte en nano och ångrar att jag inte köpte en 30 gig istället Det är tråkigt att tvingas sålla bland låtarna som ska ligga på ipoden. Hade vart skönt att kunna dra över alla utan att behöva oroa sig.

Jag hade ockaá samma problem jag köpte min ipod nano 2gb nár den kommit ut men nu jag ville ha en En 5g med 30gb

1
Bevaka tråden