Bästa skyddet till en Ipod G5?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar bara vilken ni tycker är det bästa skydd som man kan köpa till sin Ipod? Man vill ju ha nån som är smidig och samtidigt snygg, men är riktigt osäker på vilken skydd som fyller dom kriterierna.

Radtechs PodSleevz är jättebra tycker jag, nu har jag en G4 men jag har två kompisar som har samma sorts fodral med varsin G5 instoppad. De är också nöjda. Det är snyggt, tunnt och skyddar bra.

finns ex på Macoteket : Macoteket - PodSleevz Red Case 60GB 5G (Video)

RadTech - Solutions that make sense - Home

Själv undrar jag om nån vet nått bra skydd till G5 som funkar när man tränar också.. ? Dvs ett som håller svett och regn borta när man är ute och t.ex springer. Har precis skaffat Belkins neoprenskydd vilket verkar funka, men passformen är lite sisådär (den passar de flesta iPod's) så andra förslag är välkomna. Gärna sådana som man kan ha runt midjan, vet inte om jag vill ha den runt armen, men det kanske funkar bra.. ?

• Oregistrerad
  • 2006-07-15 16:05

taikonaut
Fodralet du länkade till, funkar det också att byta låt när fodralet är på?

Jag har kollat på ett antal fodral men jag hittar inget som passar bra, för somsagt det ska vara:
*Snyggt
*Hållbart
*Skyddande
*Man ska kunna byta låt lika lätt som utan fodral
*Och helst, bara helst, så ska man kunna koppla in iPoden i datan utan att ta bort fodralet.

• Oregistrerad
  • 2006-07-16 12:45

iSkin evo har jag, fungerar väldigt bra

iSkid verkar ganska fräckt ...

Är du inte klumpig och tappar din ipod på marken så rekommenderar jag, Martin Fields.
Billigt och tålig.. Fast nackdelen e ju då att den skyddar inte mot fall, plus att man måste vara duktig på att klistra och ha MYCKET TÅLAMOD.

• Medlem
  • 2006-08-11 12:39

Ska köpa sån här + iBeat, Orange till min Nano

1
Bevaka tråden