Var köpte ni era iPods?

Tråden skapades och har fått 62 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vart köpte du din egna iPod..? (30Gb)
Skriv gärna hur mycket den kostade!

El-giganten.
2757 kr för min 5G 30GB.
^^

• Medlem
  • International user
  • 2006-06-29 12:36

applestore , typ 3980:- me student rabatt G5 60bg

På Apple Store via Mecanet (student rabatt). Betalade ungefär 2800 för min.

På elgiganten köpte jag min Ipod video 30gb för 2900

Webbhallen.se ca 2750 kr.

Webbhallen.se ca 2750 kr 30 gig.

Min Nano 4 GB köpte jag för 2290:- på Applestore.se

• Medlem
  • 2006-06-30 10:53

Min iPod photo 40gB , kostade väl motsvarande 5000kr på min tid, med alla möjliga varianter av tillbehör och skit. Köpt från ett datorföretag i Staffanstorp.

• Oregistrerad
  • 2006-08-11 03:49
Ursprungligen av Hampe:

Min iPod photo 40gB , kostade väl motsvarande 5000kr på min tid, med alla möjliga varianter av tillbehör och skit. Köpt från ett datorföretag i Staffanstorp.

Jag fick min för 2700-3000 ungefär. Var en jävligt bra växlingskurs i staterna just då

//C

United states and america!

ipod video 30 gig --> 2500 kroners!

Ursprungligen av keeeka:

United states and america!

ipod video 30 gig --> 2500 kroners!

heh!!
bästa budet! någon annan? lol

Intropris.se - Plasma HD TV - MP3 - MP4 - Mobil smycke, fashion & Tillbehör Klart billigaste som jag hittat. Beställde en 60 GB för kanonpris, hade den på postkontoret dagen efter. Kan jag rekommendera!

Fick den i pressent av mina föräldrar men de sade att de köpt den på onoff...
Ipod nano förresten....

Jag köpte "min" iPod på Siba. Fick den för 3989 kr (iPod 60 gb, video). Det är egentligen en present till min pojkvän, så jag tyckte det kändes bra att köpa den på ett ställe han enkelt kan byta den ifall han t ex vill ha en annan färg. Men jag tyckte priset var hyfsat bra! Dock var det ett kampanjerbjudande, tror de vanligtvis kostar 4290 kr där.

Apple store.

• Medlem
  • 2006-08-11 11:34

Apple Store, 2495 kr, iPod Nano med ingraverat namn (gratis!)

Köpte min (numer sålda) iPod mini i New York för drygt två år sen, ~1500kr gick kalaset på.. härligt låg dollarkurs just när jag var där!
Rätt smidigt med iTrip:en också som jag passade på att köpa till.. funkat utmärkt och man var ju rätt ensam om det i början

Nu ska jag ju ta å beställa mig en ny iPod nano 8gb nångång i dagarna framöver

Ursprungligen av Iskall:

Köpte min (numer sålda) iPod mini i New York för drygt två år sen, ~1500kr gick kalaset på.. härligt låg dollarkurs just när jag var där!
Rätt smidigt med iTrip:en också som jag passade på att köpa till.. funkat utmärkt och man var ju rätt ensam om det i början

Nu ska jag ju ta å beställa mig en ny iPod nano 8gb nångång i dagarna framöver

Nu har jag just varit iväg på OnOff och köpt mig en ny nano 8gb
2295kr fick jag ge för den, fick 1500 för min mini med lite tillbehör också så det vart inte så mkt imellan..

Köpte min iPod G5 i HongKong för 2600 hk dollar dvs 2200 kr...

spelar det någon roll om man köper ipoden från apples hemsida eller från en återförsäljare, ifall den skulle gå sönder eller något vad vore det smartaste stället att köpa den på då?

• Medlem
  • 2006-08-10 15:25

Jag gick in på Pricerunner för att hitta den billigaste på Ipod Nano 1GB & det var Onoff

• Medlem
  • Köping
  • 2006-08-10 20:20

oöppnad 4gb ur skuffen på en V70 på en mack i västerås....
dock hade han kvittot kvar på jobbet. :rolleyes:

250:- kronor av en kompis, haha, vi startade på 2200, men du vet...
jag kan konsten att pruta

Köpte min första iPod 60GB (svart) i Hongkong, den kostade ca 3200kr.
Den andra köpte jag på eBay (USA) för 3000kr (till flickvännen).

en mini i första generationen på blocket, 6gb för 1600. när den gick sönder typ en månad senare fick jag en 4gb nano istället. den jag köpte på blocket var ett nytt ex med försäkring..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-24 03:14

köpte min första (3G 20GB) på tradera för 1100:- eller nått sånt. jävla tabbe som jag aldrig gör om. blev totalrippad för jag blev lovad en splitter ny, men fick en gammal sliten med värdelöst batteri.

min 30GB video-iPod däremot köpte jag i Osaka, Japan för dryga 2200:- svenska.

• Medlem
  • Solna
  • 2006-08-24 10:27

I Apple butiken i NYC, kommer inte ihåg vad jag betalde men det var när 6GB mini var helt ny. Köpte den samma dag som den släptes.

Köpte min 5G 30gig (vit) från OnOff för 2965:- (lägsta pris garanti )

Jag köpte min IPOD video 60GB på EBAY valde att köpa från England för att slippa ev. moms+tull avgift. Priset blev 3150:- ny i kartong inkl. frakt. Jag valde en vit då det finns mer vita än svarta tillbehör.

Bevaka tråden