Fodral till U2 G5

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-13 15:36

Jag skulle vilja köpa ett fodral till min nya G5 U2 iPod. Det jag helst vill ha är detta:

- Genomskinligt så man ser iPoden.
- Inte silikon
- Skyddar både skärmen och klickhjulet. Klickhjulet ska även funka att använda när fodralet är på.
- Ska vara lätt att ta på och av vilket utesluter såna tunna skydd som man klistrar på.

Om detta inte finns, så vill jag ha ett fodral som en av mina vänner har. Utseendet är något slags tyg som skyddar allt på iPoden, men man kan fortfarande använda den. Klickhjulet skyddas av ett tunnt tyg med symboler som visar vad som är paus etc.

Fodralen ska även vara lätta att hitta i någon apple-store i Florida, då jag just nu befinner mig där.

Roligt att du har en U2.
Hoppas den inte blir repig bara...

//You know from who.

(FAN jag har 99 posts, och jag som hatar ipod.se ADAM hjälp)

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-16 20:53
Ursprungligen av Kompisen:

Roligt att du har en U2.
Hoppas den inte blir repig bara...

//You know from who.

(FAN jag har 99 posts, och jag som hatar ipod.se ADAM hjälp)

Äntligen nån som svarar i denna tråd i detta sömniga forum.

Det blev till slut detta fodral som jag hitta på Best Buy (!):

http://www.ilounge.com/index.php/ipod/review/agent-18-shield-4-nano-and-videoshield/

Vi ses sen kompisen.

PS. Kolla mitt antal inlägg.

PS. 2: Ludde har köpt en nano. Svart. 2GB. William ett fodral. Måns inget.

Ar du i sverige nu eller fortfarande i USA.

ps star i fifth avenue...

ps 2 max ska kopa en nano 4 gig (vi nystroms ska alltid vara varst)

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-18 02:56

Ar du i sverige nu eller fortfarande i USA.

ps star i fifth avenue...

ps 2 max ska kopa en nano 4 gig (vi nystroms ska alltid vara varst)

Jag är i USA, Tampa Florida (där det var årets första storm just när vi kom. Skoj). Åker hem på måndag. Du då?

Fifth avenue var coolt ja, mycket smutsmänniskor dock som var där och svettades.

För att vara ontopic; är det nån som har erfarenheter om detta fodral jag har köpt? Är det ok att använda det med universaldock?

/Adam

Ledsen jag blev ikväll. Hitta inte underworld DVD:n. Bara massa RATM (Max band).

HAHAHA! Mitt tunna skal kan inte andvandas pa universal dock. tror du din tjockis kan hahaha! oj.

RATM ar bra:)
Star pa fifth igen, vi bor typ ett kvarter ifran affaren. Max ska nu kopa sin fina nano.
Och vem vet kanske att jag koper en macbook nu nar jag star har vid den...

Du ska se vilka balla bilder farsan tog pa fifth avenue. Sen nar jag ar tillbaka i sverige, aker imorn. samma som du alltsa.

Vi hors vi ses, vi traffas.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-18 23:23

HAHAHA! Mitt tunna skal kan inte andvandas pa universal dock. tror du din tjockis kan hahaha! oj.

RATM ar bra:)
Star pa fifth igen, vi bor typ ett kvarter ifran affaren. Max ska nu kopa sin fina nano.
Och vem vet kanske att jag koper en macbook nu nar jag star har vid den...

Du ska se vilka balla bilder farsan tog pa fifth avenue. Sen nar jag ar tillbaka i sverige, aker imorn. samma som du alltsa.

Vi hors vi ses, vi traffas.

Självklart funkar det inte att ha fodralet med tilläget, men utan funkar det i docken.

Jag har köpt en ny dock, en kontroll till den, en U2 och ett fodral. Jag kunde inte heller motstå att köpa Sigúr Rós.

Vi ses!

PS. Du säger mycket, men din inköp blir ofta uppskjutna.

PS.2. Vilken tid åker ni? Vilket bolag? Vilken klass?

Va roligt ni verkar ha det. :rolleyes:
Ursäkta om jag stör.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-19 03:00
Ursprungligen av daniels:

Va roligt ni verkar ha det. :rolleyes:
Ursäkta om jag stör.

Inga problem.

Blir så här när man ej har MSN tillgängligt.

Här kommer dock vändningen i hela historien.
För ni som hängt med.

Där står jag i kö för att check in mig på economy class SAS 5:20 till Stockholm.
Och vem fan går i orange tröja där borta, det är ju fanemig ADAM!
(Ursäkta språket, det är bara för att förmedla känslan)

Det är så sjukt, av alla ställen och av alla plan och alla flygplatser. Visst vi visste att vi var i USA samtidigt med vi trodde ju inte att vi skulle träffas. OCH ÅKA SAMMA PLAN HEM!

Det är bevisat igen,
Jorden är en liten rymd...

1
Bevaka tråden