Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iLounge testar Geneva Lab Modell L och XL

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iLonge.com har testat de senaste högtalarna ifrån Geneva Lab. Betyget är bra, och dom är imponerade över ljudet som högtalarna presterar. Designen och kvalitén är några av de andra sakerna som iLounge tar upp.

Högtalarna har Apples universal dock och fungerar med de flesta iPods och man ges även möjligheten att lyssna på CD-skivor, radio. En ljud-ingång finns även på högtalarna.

Nackdelarna som iLounge tar upp i sitt test är att priset är för högt och att storleken är i största laget. Dom ser inte Genva Labs modell L och XL som en stereo ersättare i vardagsrummet och därför bli betyget inte fullt.

Högtalarna kostar 599$ respektive 1075$.

För hela testet och bilder se iLounges hemsida.

Hemsida: iLounge
Hemsida: Geneva Sound Systems

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-23 17:00

skickar dom till sverige?

Ursprungligen av troy100:

skickar dom till sverige?

Dom skickar säkert till Sverige om du är villig att betla den extra kostnaden. Jag vet än ingen återförsäljare i Sverige som kommer att ta in dom, men tipsa gärna om ni hittar någon.

Djäkligt sugen på dessa men det vore kul att läsa nå'n mer recension. Nå'n som vet nå'n?

Man blev lite sugen nu... men priset sätter nog stopp för det hela tyvärr!

fina.

Tycker att dom ser ut som Bang&olofsen Design.:)

Kan meddela att dom än så länge inte skickar till Europa/Sverige men att dom planerar att börja göra det under tidig höst.

  • Medlem
  • 2009-12-27 21:42

Nu finns dom i Sverige. Jag har tittat på dom på NK och tycker dom ser urläckra ut.

Jag skall gå och lyssna på dom när det är lite mindre folk i butiken.

  • Medlem
  • 2010-01-15 18:31

Jag har nu varit och lyssnat på dom.

Jag måste säga att de överträffade mina förväntningar.

Intressant att höra hur väl de får till stereoeffektien ur en sådan liten låda. Ljudet uppfattas vara långt utanför deras placering.

De var faktiskt så bra att jag kommer köpa en uppsättning:p

1
Bevaka tråden