iPod Nano

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-05-06 22:43

Just nu använder jag en iPod shuffle, men jag saknar lite funktioner som display och det extremt sexiga samt funktionella snurr-hjulet. Är det värt att satsa på en iPod nano, eller ska jag vänta på ngn ny kommande modell?

• Oregistrerad
  • 2006-05-07 11:41

som sagt tusen gånger tidigara, köp och var nöjd.
bara apple vet när det kommer nya modeller

Det tar nog ett tag innan nästa modell kommer tror jag.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Det tar nog ett tag innan nästa modell kommer tror jag.

Nja.. Det kommer säkert en uppdaterad nano snart.. De är iaf vad jag tror.

• Oregistrerad
  • 2006-05-08 18:19
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Nja.. Det kommer säkert en uppdaterad nano snart.. De är iaf vad jag tror.

Och vad baserar du det på??:confused:

Jisses.. Jag tror hit och jag tror dit..

Ursprungligen av Larson:

Och vad baserar du det på??:confused:

Jisses.. Jag tror hit och jag tror dit..

Det brukar vara så att Apple uppdatera sina produkter efter ett tag. Nu har ju iPod Nano funnits på marknaden i lite mer än ett halvår och det är dags att uppdatera den..

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Det brukar vara så att Apple uppdatera sina produkter efter ett tag. Nu har ju iPod Nano funnits på marknaden i lite mer än ett halvår och det är dags att uppdatera den..

Skulle vara en 6 GBare isåfall

Rykten gör gällande att den nya nanon inte kommer förrän september, eller kanske inför julhandeln. Ingen idé att vänta alltså.

Ovan nämnda rykten gör gällande att modellerna ska uppgraderas med dubbelt så mycket minne, att det skulle bli 8gb, 6gb, och 2 eller 4 gb. Det har ju kommit lite olika bud, eftersom detta än så länge bara är rykten, kom ihåg. 8gb spekuleras det kommer isåfall ligga på $289, vilket verkar helt orimligt med tanke på prissättningen på videon ($10 mer).
Sitt inte och vänta så som många gjorde innan första april bara, ta reda på vad du behöver/vill ha, och om den nuvarande nanon duger, go for it!

1
Bevaka tråden