Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Video + iTrip with dock PROBLEM

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-19 00:41

Hej!

Just hemkommen från USA där jag införskaffade en iPod Video och en iTrip (Länk till iTrip).

Nu är det så att jag och iTripen inte riktigt kommer överens, jag har bara lyckats få fram frekvensen på LCD-displayen en gång på kanske 40 försök.

Vad jag har förstått ska det bara vara att plugga in den och därefter när man startar musiken ska frekvensen visas på displayen. Right?

Någon som har några tips på hur jag ska gå tillväga när jag skall använda iTripen?

MVH En desperat Pumas

Jag köpte en itrip med, och har presis samma problem, fast jag har ännu inte fått igång displayen.

Jag har provat och sticka in en mini usb sladd till min pc och ipoder hittas av datorn så den måste ju ha kontakt. enligt quick guiden så står det ju att man bara ska starta en låt så ska itripen starta, men det gör den ju inte.

uppdaterade till senaste programvaran på ipoden med för att se om den funkade då, men icke, testade den även i min Mammas Nano, men det gick inte heller.

Antingen så är den trasig från start eller så fattar jag noll.

1
Bevaka tråden