Ipod + PC + radiosignaler!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, funderar på att köpa mig en Ipod av någon sort!
Vet inte vilken sort jag ska handla så lite råd och rön från de erfarna är alltid trevligt.
Är det" the bigger the better "som gäller, då är det ju bara att köpa den starkaste?

Är laddad till tänderna med PC då jag jobbar hemifrån, något bök med att köra PC med IPOD?

Slutligen men den absolut bästa frågan, någon nämnde för mig att det går att köpa till en sändare till IPOD som lägger ex låtarna på en radiokanal i bilsterion utan en massa slattar samt prylar.
Bara att sätta på ström så löser IPOD:en reaten via den däringa lilla grunkan.
Låter för bra för att vi ska få använda det i Svea Rike, vad heter tillbehöret om det finns?
Lite feedback om det vore kalasbra

Massor med frågor

Hoppas någon orkar svara mig

Radiosändaren till iPoden heter iTrip och den tillverkas av Griffin. Dom finns inte att köpa i svenska affärer, men du kan alltid beställa från näthandel eller köpa den i något annat land om du åker dit.

PC brukar funka helt okej med iPod. Jag har inte haft något problem.

Jag tycker helt klart att du ska inhandla dig en iPod Video (G5). Nanon är riktigt snygg men du får inte plats med lika många låtar i den som i en video. Du kan ju även se på video i G5:an..

• Medlem
  • 2006-04-16 21:49

Det finns även fler tillverkare av FM-sändare, t.ex. Extrememac som tillverkar Airplay. Dessa produkter är dock olagliga att använda i Sverige.

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-04-17 10:03

Har skapat en egen tråd av inlägget och flyttat det till lämplig forumdel.

1
Bevaka tråden