Kommer vi få nya hörlurar?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I artikeln läser man detta:

"Vid sidan av möjligheten att spela alltför högt har Apple fått kritik för att de hörlurar som medföljer är alltför dåliga på att stänga ute ljud vilket gör att användaren tvingas vrida upp volymen. Bolaget uppger nu att man kommer att ge ut nya hörlurar som är bättre på att utestänga ljud."

Hur kommer man få dessa?

http://www.n24.se/dynamiskt/it_telekom/did_12251082.asp

så länge det inte står på apples egen sida så är det inget som kommer ske,

Undrar jag också.... ska bli intressant och se om man får dessa nya lurarna när man skickar in sina gamla! Som vi alla vet behöver man ju nästan byta ut original lurarna var och varannan månad (för oss som använder dem flitigt) har visserligen inte uncappat min Nano ännu så lurarna har ju hållt sig.... Men snart så lär väl dessa också paja? Undrar bara NÄR dessa nya lurar kommer ut?

Blir inte det bara dom som köper en ny ipod som får dom då?

• Oregistrerad
  • 2006-04-03 19:38

Säg inte det, jag känner flera personer som haft en iPod som pajat då den inte funnits kvar på marknaden, då har Apple skickat iPod av nyare generation, eftersom garantin varit kvar. Man har rätt att få en produkt av snarlikt värde i ersättning om den man har inte finns längre, tror jag.

Så om det skulle komma nya hörlurar, kommer man antagligen få såna om man skickar in ett par trasiga av gammal modell, så fort Apples lager av gamla modeller tar slut.

Tror jag.

1
Bevaka tråden