Är man dum eller?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-20 16:15

Hejsan!

Blev idagarna lite sugen på en ipod nano av storlekn 4 gb. Är man dum som köper nu och ska vänta in lite eller är det bara att slå till?

/Simon

vänta till första april

• Medlem
  • 2006-03-20 18:20

Vad kan hända 1 april som är värt att vänta på? (nya modeller som släpps?)

Apple fyller 30 år, och det florerar rykten om att det ska släppas nya prylar då.

rent skitsnack säger jag bara...möjligtvis släpps nya iBooken då men inte en ny iPod nope glöm det!!

• Medlem
  • 2006-03-20 20:31

Simonn; du får bilda dig din egen uppfattning om huruvida det känns bra att köpa en
ipod genom att läsa och leta info om framtida uppdateringar.
Att fråga här i forumet kommer bar att ge svar som ovanstående, och sånna trådar finns det
många av. Ganska ointeressant att orda om nånting ingen kan just nu veta säkert, bara
tro sig veta.

/r

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-20 20:33

okej... tänkte bara höra mej för om det ryktats om ny nano. gick och väntade på den "nya" ibooken i januari, men den kom ju aldrig och då lyckades jag slå till på ett demoex av powerbooken som jag haft mkt glädje av dom senaste månaderna - så det köpet ångrar jag aldrig... vi får väl se, mkt möjligt att det måste få bli en nano för jag behöver den verkligen nu...

Ursprungligen av simonn:

okej... tänkte bara höra mej för om det ryktats om ny nano. gick och väntade på den "nya" ibooken i januari, men den kom ju aldrig och då lyckades jag slå till på ett demoex av powerbooken som jag haft mkt glädje av dom senaste månaderna - så det köpet ångrar jag aldrig... vi får väl se, mkt möjligt att det måste få bli en nano för jag behöver den verkligen nu...

Jag står i samma situation som du... tror att det lutar mot att skaffa en Nano inom denna vecka för min del. Om en ny iPod skulle komma blir det troligtvis den nuvarande iPod 60G som ersätts... Dessutom är den nyaste Nanon på 1G rätt så ny fortfarande. Nano är nog ett rätt så säkert och tryggt köp. Men man vet ju aldrig vad som händer den 1:a april. Trots det börjar det luta alltmer mot att skaffa en Nano inom denna vecka eftersom jag behöver en sådan redan nu.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-22 15:56
Ursprungligen av Ramirez:

Jag står i samma situation som du... tror att det lutar mot att skaffa en Nano inom denna vecka för min del. Om en ny iPod skulle komma blir det troligtvis den nuvarande iPod 60G som ersätts... Dessutom är den nyaste Nanon på 1G rätt så ny fortfarande. Nano är nog ett rätt så säkert och tryggt köp. Men man vet ju aldrig vad som händer den 1:a april. Trots det börjar det luta alltmer mot att skaffa en Nano inom denna vecka eftersom jag behöver en sådan redan nu.

Jo, samma sak är det väl för mig. Som musiker så är det jobbigt att behöva bränna en ny skiva till varje projekt man har, och har skivor lätt att försvinna så blir det lätt fler o fler osv... Så en ipod (läs nano) är verkligen att föredra i nuläget... Blir nog ett inköp inom mkt snar framtid.

Alla dem bilderna/filmen är fakade. Men jag kan hålla med om att OM det nu kommer en sådan iPod så kommer den se ut något som den.

• Oregistrerad
  • 2006-04-04 16:05

om alla skulle vänta på en ny modell skulle ju ingen köpa nån!

Ursprungligen av Banankaka:

om alla skulle vänta på en ny modell skulle ju ingen köpa nån!

jo, men om man har ett datum inte så långt fram i tiden där det "ska" släppas nått nytt så kan man ju lika gärna vänta och se. Nu kom det inget så än så länge är det fritt fram

1
Bevaka tråden