Levernastid

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjao, harlite fårgor angående iPods leveranstider från Applestore. Jag beställde en ny Apple iPod video ´från applestore för ca. 2 veckorsen. Jag valde att betala med bankgiro, vilket jag ångrar nu i efterhand. Det har nu gårr 2 v. sen jag gjorde beställningen och på ordersidan står fortfarande beställningen under "Granskas". Varför detta? Jag antaog när jag beställde att dom skulle skicka en avi till mej för att jag skulle kunna betala, och attt den sedan skulla anlända med bud några dagara senare. Någon avi har inte dykt upp, och jag börjar fundera på om dom har tänkt mig att jag ska betala in på deras konto direkt utan någon avi eller liknande, vilket jag tycker låter ganska dumt.
Men efterssom det inte framgår i köp eller leveransvilkoren hur jag ska göra så vet jag inte.

Jag hoppas att det är någon som har erfarenhet av liknande problem som kan hjälpa mej.
AppleStore sverige, har ingen mailadress. Inte vad jag kan hitta iaf.
aja, snart får jag väl ringa supporten.

Tack på förhand.

Kort efter att du beställt varan skickar de ett mejl där det står hur du ska göra för att betala och till vilket konto osv. Kika i inkorgen om du inte har kvar mejlet, annars är det bara att ringa/mejal supporten.
Har gjort samma misstag själv

Lycka till!:)

• Medlem
  • 2006-03-20 16:47

Läs epostbrevet som skickades vid beställningen, läs noga!
Där står det precis hur du ska betala.

Du får ingen avi, utan du betalar via bankgiro med de uppgifter du fick i bekräftelsebrevet.

Inte förräns de har fått pengarna skickas din iPod.

lycka till!
/r

1
Bevaka tråden