Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

apple's väggladdare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan, kan denna iPodladdare användas i "Sveriges uttag"? (kolla länken)http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/wo/StoreReentry.wo?productLearnMore=M9837
man ser inte riktigt om den passar i sveriges... men om det är någon som har en sådan kan väl svara om den är till "sveriges":cool:

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-18 09:39

den sälj ju på svenska appla store, ja det är en svensk kontackt på den du köper fast kanske inte på den på bilden

Så tror jag oxå att det är men skulle det inte vara det så är det så här man ska göra: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=44275

okej, fattar hur man gör nu ska vänta med att köpa en sådan...

Den som säljs på Svenska Applestore är naturligtvis med Svenska "piggar". Har dermot aldrig sett en bild någonstanns med de Svenska "piggarna", utan de använder för enkelhetens skull den Amerikanska bilden. Kolla tex i den Engelska shoppen, där är det samma bild fast deras "piggar" är mycket större och klumpigare.

Jag beställde en adapter från Applestore (den som länkas till) tillsammans med min iPod och den är som sagt Svensk. Man behöver inte hålla på med en extrasladd som i Marcus Fs länk. Plug and play!

okej, man kan ju oxå köpa World Travel Kit! den verkar schysst, men priset är inte lika schysst (400:-)

Ursprungligen av Vattenflaskan_:

okej, man kan ju oxå köpa World Travel Kit! den verkar schysst, men priset är inte lika schysst (400:-)

Kan få köpa billigt av mig om du vill (aldrig använd)..

Ursprungligen av femton:

Kan få köpa billigt av mig om du vill (aldrig använd)..

Får man en svensk laddargrej också?

Du får med allt som ingår i originalförpackningen. Så - ja, den svenska adaptern följer med (återigen, oanvänd ).

1
Bevaka tråden